חברת אלקטרה עתידה להקים את קריית הממשלה בנתניה

חברת אלקטרה זכתה במכרז BOT להקמת פרויקט קריית הממשלה בנתניה בהשקעה כוללת של כ – 250 מיליון שקל. הפרויקט ישתרע על שטח של כ -4 דונם, בו יבנה מבנה בן 10 קומות ו - 3 קומות תת קרקעיות.

 

קבוצת אלקטרה בניהולו של איתמר דויטשר, מדווחת על זכייה במכרז של מינהל הדיור הממשלתי להקמת פרויקט קריית הממשלה בנתניה, בהשקעה כוללת של כ - 250 מיליון שקל. אלקטרה תתכנן, תממן, תקים ותדאג לתפעול של קריית הממשלה בנתניה למשך תקופה של 25 שנה.

 

משך תקופת ההקמה של הפרויקט, מתוכננת לתקופה של 3 שנים, והוא יופעל במסגרתBOT  (מימון, הקמה ותפעול), לאחר ההקמה יופעל בזכיינות של חברת אלקטרה לתקופה של 22 שנה.

 

הפרויקט יוקם על מתחם בשדרות בן-צבי בנתניה, בשטח של כ- 4 דונם, והוא יכלול מבנה בן 10 קומות שיבנו מעל 3 קומות תת קרקעיות. משרדי הממשלה שיפעלו במבנה כוללים את נציבות מס הכנסה, משרד הבריאות, משרדי מע"מ, שרות תעסוקה, רשות האוכלוסין, משרד הרווחה, משרד המשפטים, בית הדין הרבני, קליטת עלייה, רשות הגביה, משטרה וכן חדר עצורים ומעלית דיינים.

 

 

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "הפרויקט של קריית הממשלה בנתניה בו זכינו, הינו מסוג הפרויקטים שתואמים את תפיסת "מחזור החיים" של חברת אלקטרה, המאפשרים לנו לתרום מניסיוננו ומיכולותינו המקצועיות, החל משלב פיתוח הרעיון, דרך מימונו, בנייתו ועד לשירותי התפעול, התחזוקה והניהול בטווח הארוך.

הזכייה בפרויקט זה מצטרפת לזכייה של חברת אלקטרה בפרויקט BOT דומה, בו יוקם מתחם מעונות סטודנטים באוניברסיטת בר-אילן. קבוצת אלקטרה בוחנת בכל עת  התמודדות בפרויקטים נוספים על מנת להרחיב את הפעילות של זרוע הזכיינות שלה".